fredag 22. januar 2016

SPENNENDE TIDER FOR OSS

Denne helgen drar vi ikke på hytta, det blir nok litt rart. Vi er jo der så og si hver helg, LIVET ER BEST PÅ HYTTA :).
Sist helg pakket jeg med meg kamera og stativ for da skulle det knipses bilder til Hyttemagasinet :).
Vi er videre i finalen i konkurransen  Årets Hyttepris!!!!
Kjenner jeg er veldig stolt og ydmyk på samme tid. 
Vi kommer på trykk den 8. Februar, sammen med de andre finalistene.
Det hadde  da vært koselig om  dere vil gi oss en stemme :).
I tillegg til denne konkurransen er vi også med i Familiehyttas konkurranse på Instagram
 #DenFinesteFamiliehytta
Sitter litt med en følelse av å bli oppfattet som desperat til å vise fram hytta :), men flere tilfeldigheter førte oss til å delta i disse konkurransene  :)

Så nå krysser vi fingrene og håper på det beste!!

Jeg skal være den første til å innrømme at noen god fotograf er jeg ikke, så til våren bærer det på fotokurs :), men jeg har nå prøvd så godt jeg kan å få til noen fine bilder, resultatet ser dere her.


STUE/KJØKKEN:












UTEPLASSEN




GOD HELG!!


Hege


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar