torsdag 6. november 2014

Rommene tar form


Da begynner rommene så smått å ta form i hytta.
Kjartan og jeg hadde 4 intensive og laaaange dager fra Lørdag til Tirsdag denne uken, så nå er 3 av 4 soverom, lille wc og gang  ferdig panelisert.
Må nok bare innrømme at det er mere tidkrevende enn jeg hadde forestilt meg, men det blir nå bra resultat da :)
Vi dra opp igjen til helga og da skal vi campere i hytta. Så vi må til innkjøp av luftmadrass og boksmat :).
Vi har i tillegg til å jobbe inne i hytta, hatt en skikkelig opprydding utenfor. Så nå ser det ikke fullt så byggeplass aktig ut.
 Vei og parkering har fått brøytestikker og er nå klar for vinter og snø.

 


 
Her er vi igang med lillesoverommet
 
 
 
Til høyre skimter man hovedsoverommet
 
 
 
Her er veggen inn til lillesoverommet fra gangen ferdig, som man kan se så minker det betraktelig med panel, før vi begynnte kunne jeg ikke se sagen som står i stua :)
 
 
 
Her er gangen mot soverommene, veggen inn til stuen vil bli kledd når brannplate og skyvedørkassett er på plass.
 
 
 
Et lite blikk inn til soverommene, litt mørkt, da bildene ble tatt på Tirsdagskvelden før vi dro hjem.
 
 
 
Fra stue inn til gang, her kommer da skyvedøren.
 
 
 
Her er arbeidsstasjonen min for tiden, jeg kapper og Kjartan legger panelen. Fungere veldig bra, men av og til har jeg en tomstokk som viser litt feil, så  panelet kan bli litt for kort eller litt for langt. Det har ikke noe med at jeg måler feil assa, det er tomstokken sin feil ;)
 
 
 
 
Soverom 1 på loftet. Her skal vi campere framover på luftmadrass. Håper på å bli ferdig med resten av loftet i helga, men vi har et "tonn" isolasjon å flytte på først. Kan ikke forstå at vi får brukt opp alt, og i følge en kollega av meg som også har bygd Familiehytte er det mer enn nok av all byggematreriell. Så vi blir vel sittende igjen med en del vil jeg tro.
 
 
Så da har dere fått en liten oppdatering fra oss :)
 
Hege

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar