torsdag 22. oktober 2015

Høst stemning på hyttaoss

Da er høsten her, min favoritt årstid. Litt ny pynt må til da :).
Siden sist har vi fått ferdig all listing og bygd veranda rundt hytta. Så nå er det kun tur og kos som gjelder fram til våren og det ser vi fram til. 



Siden mamma er i Spania om vinteren, har jeg orkideen hennes her i pensjon. Får bare håpe den overlever vinteren på hytta :)


På badet står orkidé nr 2 som er i pensjon

I gangen har jeg kjøpt ny klokke, synes denne passet så godt til bildene.

Skinnspeilet og Kjartan sine vintage HD bilder på plass.
Nye lykter fra Slettvoll på gulvet,
 disse skal egentlig stå ute på terrassen når været tillater det

Tv kroken har fått nye puter fra Lexington, litt farge gjør seg her.

Nye skinn på spisestuestolene indikerer høst kos og nye lamper over bordet.
 Her skal vi kose oss mye :)

Cosmo trives veeldig godt på hytta :)

Her er endelig radarparet sammen, disse to typene trives iallefall på hytta :).
 Mamma har strikket Ludvik og min snille gudmor Mary har strikket Solan.

Endelig kan vi fyre i ovnen, denne varmer enormt. Tror ikke vi skal
ha problemer med å holde varmen her i vinter.

Rådyrhodet er kommet på veggen og lyngen på plass på bordet.

Litt nye puter og pynt på bordet, nå er det kobber som gjelder ;)

En aldeles nydelig høstdag på fjellet, blir ikke bedre enn dette

Å få veranda er deilig, her kan man bare rusle ut med kaffekoppen i tøfler
og nyte utsikten.

En plass i solen :)
Med denne lille oppdateringen ønsker jeg alle en god helg!


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar